Klacht Fuuze: Fraude

Klachtnummer
# 447364
Gebruiker
Roho
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er is 5 keer een bedrag van 49,- van mijn creditcard afgeschreven. Heb geen idee hoe ik aan dit abonnement ben gekomen en hoe ze aan mijn creditcard nummer zijn gekomen. Wist niet eens wat Fuuze was, tot nu toe!

De oplossing

De onterechte afschrijvingen terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fuuze hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fuuze?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen