Klacht Fuuze: Ik heb zonder het te weten een abonnement met fuuze afgesloten

Klachtnummer
# 463464
Gebruiker
Yade@hetliefstekonijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag,

Ik blijk via Pinterest een abonnement te hebben afgesloten met Fuuze op 11-9-2019.
Ik heb een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat ik het niet heb afgezegd na de proefperiode.
Ik heb dit niet gedaan. Ik heb in mijn mail de € 539,- teruggevraagd maar daar beginnen ze niet aan. Ik moet betalen t/m augustus 2020.
Ik heb nog nooit een film bekeken omdat niet eens wist dat ik dit abonnement had.
Ik ben in oktober 2019 zwaar ziek geworden en heb daarom niet goed op mijn creditcard uitgaven gelet. Soms dacht ik: waar heb ik dit aan uitgegeven maar had niet de tegenwoordigheid om dit uit te zoeken. Vandaar dat ik er nu mee aan de slag ben gegaan.

De oplossing

Ik wil graag mijn € 539,- terug ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fuuze hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fuuze?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen