Klacht Fuuze: Ik wil geen 49 euro betalen voor iets dat ik niet (bewust) heb gekocht.

Klachtnummer
# 451526
Gebruiker
Dugardyn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb geen idee wat ik van Fuuze heb afgenomen en krijg nu een mail dat er in juli 49 euro van mijn rekening zal worden afgeschreven, omdat ik mijn abonnement (stilzwijgend) heb verlengd. Heb alleen geen idee wanneer ik dat gedaan zou hebben en waarvoor.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf onmiddellijk mijn zogenaamde abonnement stopzet en ik niets meer ga betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fuuze hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fuuze?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen