Klacht Fuuze: Misleidende werving

Klachtnummer
# 414378
Gebruiker
E.H. Cassee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb twee credit card afschrijvingen ontvangen van € 49 voor een fuuze abonnement via payacces. Na enig zoeken heb ik emails gevonden in de spam, waarin mijn abonnement bevestigd werd.
Men beweert, dat ik van hun diensten gebruik gemaakt heb. En "als u niet binnen twee uur opzegt, bent u geabonneerd voor € 49 per maand"
Ik kan me niet herinneren, of ik van Fuuze diensten afgenomen heb.

De oplossing

Ik wil mijn twee betalingen terug. € 49 op 9/11 en € 49 op 10/12.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fuuze hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fuuze?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen