Klacht Fuuze: Ongewild abonnement.

Klachtnummer
# 415778
Gebruiker
Groene Scimitar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook aan mij is door Fuuze op oneerlijke wijze aan een abonnement "verkocht". Helaas kwam ik daar pas na 5 betalingen achter, een beetje laat maar ik check niet elke maand de creditcard. Via de fraude desk van de bank ben ik achter de inner van dit abonnement gekomen en heb het beëindigd. Gezien ik nooit gebruik heb gemaakt van enige dienst wil ik van Fuuze wel geld terug zien. Hoe kom ik via mail of telefoon in contact met Fuuze?

De oplossing

Minimaal de afgeschreven bedragen terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fuuze hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fuuze?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen