Klacht Fuuze: Onterecht abonnee van Fuuze.

Klachtnummer
# 441636
Gebruiker
Kootje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb geen idee op welke wijze ik abonnee ben geworden van het bedrijf Fuuze. En nog geen idee. Het bedrijf heeft wel in 4 maanden €200 van mijn credit rekening gehaald. Op welke wijze ik opdracht heb gegeven weet ik niet. Wil mijn abonnement opheffen en mijn €200 terug. Heb ook nog nooit enig gebruik gemaakt van abonnement. Schande. Lijkt toch erg op fraude. Heb inmiddels creditkaart geblokkeerd

De oplossing

Abonnee onmiddellijk stoppen en €200'terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fuuze hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fuuze?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen