Wij vinden dat Fuuze hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Fuuze: Onterecht abonnee van Fuuze.
Details
De klacht
Ik heb geen idee op welke wijze ik abonnee ben geworden van het bedrijf Fuuze. En nog geen idee. Het bedrijf heeft wel in 4 maanden €200 van mijn credit rekening gehaald. Op welke wijze ik opdracht heb gegeven weet ik niet. Wil mijn abonnement opheffen en mijn €200 terug. Heb ook nog nooit enig gebruik gemaakt van abonnement. Schande. Lijkt toch erg op fraude. Heb inmiddels creditkaart geblokkeerdDe oplossing
Abonnee onmiddellijk stoppen en €200'terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.