Klacht Fuuze: Slinks een abonnement ingerommeld

Klachtnummer
# 444398
Gebruiker
D.A. van Wolferen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik werd slachtoffer van Fuuze
Ook ik werd slachtoffer van Fuuze. Ik heb geen idee hoe ik aan dat "abonnement" ben gekomen. Ik heb hun mails direct ongeopend in de prullenbak gegooid omdat ik Fuuze niet kende, en ik heb de afschriften van de creditcard niet bekeken omdat ik die alleen in de vakanties gebruik. Gevolg: tien afschrijvingen!!! Laat dit een ewaarschuwing zijn. De creditcardmaatschappij (ICS) kan er niets aan doen. Opzeggen lijkt wel te zijn gelukt.

De oplossing

Publiciteit en zo mogelijk actie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fuuze hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fuuze?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen