Opgelost door Fuxtec.nl: Levering product incompleet

Wege

Op 20 juli 2015 de via fuxtec.nl bestelde FUXTEC FX-MS152 Motorzeis MultiTool 2 in 1 ontvangen en bij controle geconstateerd dat de dubbele draadkoptrimmer ontbrak. Een onderdeel dat essentieel is voor de 2 in 1 functie van dit instrument. Volgens de website wel onderdeel van de omvang van de levering:
"Omvang:
Professionele comfort-draaggordel
Mengvaatje
Toolkit
Handleiding Duits"

Dezelfde dag (20 juli) via bestelling@fuxtec.nl contact gezocht. Geen reactie.
Enkele dagen later via contactformulier op de website contact gezocht. Geen reactie.
Op 1 augustus contact gezocht via info@fuxtec.nl. Geen reactie ontvangen.

Op de website (fuxtec.nl) wordt geen mogelijkheid genoemd voor het leggen van telefonisch contact. Op dezelfde website wordt gesteld dat het de doelstelling is om binnen 1 werkdag op alle aanvragen te reageren.

Een reactie op mijn klacht en nalevering van de missende dubbele draadkoptrimmer.

Wij vinden dat Fuxtec.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Wege
    Vandaag het missende onderdeel thuisgestuurd gekregen. Daar ben ik blij mee en beschouw daarmee de klacht als afgehandeld. Deze kwam vooral voort uit het niet ontvangen van een reactie of enige andere vorm van communicatie. Misschien iets te snel de klacht gemeld.
    Wege
    Heb het missende onderdeel ontvangen.