Klacht FYEO Medical : Service mbt betaling/declaratie schiet ernstig tekort

Gebruiker1540573520

Ik ben onder behandeling geweest voor een lensimplantatie. Over de ingreep en zorg ben ik zeer tevreden. Over de voorlichting mbt de betaling en vergoeding echter niet. Ik moest de rekening nog voor de ingreep betaald hebben. Het ging om circa € 5600. Ik had gelezen dat mijn ziektekostenverzekeraar € 500 zou vergoeden. Ik heb dus vrij snel de factuur ingediend, maar kreeg die afgewezen retour. Ik moest een DBBC rekening hebben. Dat stond nergens in de folder of info van zowel FYEO als van IZZ. Ik heb gebeld met FYEO. Ze zouden het in orde maken en mij toesturen. Toen ik een week later nog geen DBBC rekening ontvangen had, heb ik nogmaals gebeld. Toen werd doodleuk gezegd dat het aanmaken van deze rekeningen extern gebeurd en 1 x per 4-6 wkn.....Deze frustratie geslikt en toen er na een maand nog niets was wederom gebeld.....er was iets fout gegaan, mijn aanvraag was niet meegenomen. Ze wilden me weer 4 wkn laten wachten. Gezegd dat ik een manager wilde spreken, het werd de klachtenfunctionaris. Ook die gaf aan niets voor me te kunnen doen. Het leek meer op niet willen. Een automatisch proces kan altijd handmatig gestuurd worden en zij hebben de fout gemaakt waardoor ik nog minimaal 6 wkn op € 500 moet wachten. Ik ben zwaar teleurgesteld. Iets meer begrip, inspanning en service had ik wel verwacht van zo`n high tec bedrijf wat in korte tijd zoveel geld verdiend.

Zsm digitaal de DBBC rekening aanleveren, digitaal dus niet met de Postnl vertraging van enkele dagen en excuses zijn wel op zijn plaats. Tevens aanpassen folders, zodat iedereen dit in de toekomst weet. Pas 6 wkn na ingreep kan je declareren.

Wij vinden dat FYEO Medical hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over FYEO Medical ?