Klacht Fyio: Bestelling betaald niet gekregen

Klachtnummer
# 395414
Gebruiker
Jacqueline
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Maandag 8 oktober 2019 bestelling gedaan en betaald via iDeal zal dinsdag geleverd worden maar had geen bevestigings mail gekregen wat ik al raar vondt . Woensdag ben ik langs mijn DHL ophaal punt gegaan om het op te halen maar was niets. Toch nog een x gekeken op mijn bankafschrift maar was toch echt eraf gehaald. 1 x een reactie via fyio website getuurd en ondertussen 2 x gemaild maar krijg nul reactie wat en hoe dit nu op te lossen ???

De oplossing

Geld terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fyio hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fyio?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen