Opgelost door G&W GezondheidsWinkel Care Center: Goederen worden niet geleverd en slechte klantenservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 62072
Gebruiker
Cordial
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 15 Mei bestelde ik als nieuwe klant van gezondheidswinkel.nl goederen ter waarde van 32,64. De website bood de optie achteraf betalen. Omdat het een onbekende webshop betreft, koos ik deze optie.

De volgende dag ontving ik een email waarin men mij verzocht om 50% van het aankoopbedrag te storten als aanbetaling, omdat ik een nieuwe klant ben.
Hierover staat niets vermeld op de website, er staat alleen dat er bij uitzonderlijk grote orders een aanbetaling wordt gevraagd.
Omdat het dan erg omslachtig zou worden (ik had de goederen snel nodig) stortte ik het volledige aankoopbedrag in één keer.
Ik mailde met een correcte maar wantrouwende medewerker, dat de informatie op de website niet klopt, en dat deze werkwijze niet prettig kennismaken is.

Na betaling duurde het lang voor ik bevestiging van betaling kreeg, maar toen werd me verzekerd dat de goederen snel geleverd zouden worden.
Wat tot op heden niet gebeurd is: ik wacht nog steeds op mijn betaalde bestelling.


De oplossing

Ik wil mijn bestelling ontvangen, daar heb ik voor betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat G&W GezondheidsWinkel Care Center hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Cordial
    Datum
    Helaas was de webwinkel niet aangesloten.
    Ik heb daarom zelf nog een mail gestuurd en daar is positief op gereageerd.
    Ik heb mijn bestelling snel geleverd gekregen met 2 extra producten als compensatie voor het wachten en de onduidelijke communicatie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cordial
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over G&W GezondheidsWinkel Care Center?