Klacht G-star RAW: 8 Artikelen geretourneerd, slechts van 1 geld terug en bevestiging

L.H.E. Slabbers

Ik heb in december een bestelling van 16 artikelen gedaan waarvan ik 7 artikelen heb gehouden en 8 heb geretourneerd (1 artikel was niet leverbaar). Ik heb vervolgens een bevestiging gekregen dat 1 artikel geretourneerd is en daarvan heb ik ook mijn geld terug gekregen. Echter na meerdere mails en meerdere keren het contactformulier invullen heb ik nog geen reactie gekregen op mijn vraag waar en wanneer de resterende artikelen verwerkt zijn en dus waar mijn geld is. De enige reactie die ik krijg is:
Dank voor je bericht aan G-Star RAW Outlet.

Na ontvangst wordt de bestelling gecontroleerd en, voor een eventuele terugbetaling, verwerkt. Het kan tot 10 werkdagen duren, voordat we de retourzending hebben ontvangen en verwerkt. Als de retourzending wordt goedgekeurd is de terugbetaling, afhankelijk van de gebruikte betaalmethode, binnen enkele werkdagenop je rekening te zien.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien je nog vragen hebt, vernemen wij dit natuurlijk graag.

Zoals a aangegeven heb ik meerdere mails en contactformulieren ingevuld.

De rest van mijn geld teruggeven en de volledige bestelling verwerken.

Wij vinden dat G-star RAW hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over G-star RAW?