Klacht G-star RAW: Defecte broek + lange tijd voor vervanging nieuwe.

Klachtnummer
# 491563
Gebruiker
Eraze
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Nieuwe G-Star RAW D-Staq spijkerbroek na 2 weken gescheurd op vrijwel alle naden (pasvorm is overigens correct).
Na in behandeling nemen van klacht 2,5 week moeten wachten op een nieuwe.

Gewenste oplossing

Ik had het zeer op prijs gesteld als er een reden was gegeven voor het lang moeten wachten. De reden (na om de dag bellen) was uit eindelijk corona/te weinig mensen. De ergenis had voorkomen kunnen worden door het te communiceren, het zei persoonlijk, het zei via nieuwsbrief, socialmedia o.d.

Ik heb vrijwel alles van Gstar, waaronder 2 D-STAQ's en twijfel of de ander ook nog wel goed is en deze terug zal brengen.

Enige compensatie (bv op een volgende aankoop) zou mijn inziens op.zijn plaats zijn).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat G-star RAW hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over G-star RAW?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen