Klacht G-star RAW: G-star Raw wanpresteert en legt de oplossing bij mij neer.

Snorkel

Jasje besteld, een week geleden, maar niet ontvangen. Vandaag mailtje dat het product is geretourneerd (sic!) en dat het door mij betaalde bedrag is teruggestort. Gebeld met G-star Raw en vernomen dat er niets meer kan gedaan worden omdat het geld is teruggestort. "Maar ik heb de bestelling niet teruggestuurd, ik heb niets ontvangen." "Nee, dat klopt," zo vertelde de mevrouw van de servicelijn mij, "waarschijnlijk is het met een verkeerde code verstuurd en dan stuurt DHL het terug." Op mijn geërgerde vraag hoe G-star Raw dit op ging lossen, kwam alleen maar keer op keer het antwoord: "Niet, want het geld is al geretourneerd." Ik kon alleen het item nogmaals bestellen. Omdat ik niet verder kwam met deze mevrouw is het gesprek beëindigd. Een bezoek op de website leerde dat het item, dat was besteld met 30% korting, niet meer met die korting werd aangeboden. Opnieuw gebeld, een andere medewerker snapte het probleem en bood, zo zei hij, "coulancehalve" aan dat ik het item met dezelfde zou kunnen kopen. Mijn reactie dat dit niet coulance was, maar het minste wat G-star Raw kon aanbieden, viel niet in goede aarde. Meneer antwoordde dat hij het aanbod ook kon intrekken. Omdat ik het item wel graag nog wilde ontvangen heb ik het aanbod aanvaard. Ik zou een mail ontvangen met een link waarmee ik het item alsnog met korting kon kopen. Deze mail heb ik ontvangen, maar de link werkte niet. Nogmaals gebeld. Een andere mevrouw begreep het probleem en zag dat de link niet juist was. Ze ging met een mailtje sturen met een nieuwe link. Deze mail ontvangen en ook deze link doet het niet. Om 18:00 uur nogmaals gebeld en meer dan een kwartier in de wacht gezeten. Nu is het klaar.

Mij het item zo spoedig mogelijk toch nog leveren en ophouden met de onzin dat iets alsnog coulancehalve onder dezelfde voorwaarden gekocht kan worden op het moment dat de oorzaak van het niet nakomen van de overeenkomst geheel en al bij G-star Raw ligt.

Wij vinden dat G-star RAW hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over G-star RAW?