Klacht G-star RAW: Kapotte loper van deelbare rits G-star jas

A. A. Immerz

Bij mijn jas G star dames winterjas is de 1 van de lopers van de rits kapot gegaan. G star levert geen reserve onderdelen en kleermakers hebben geen runners die op G star ritsen passen. Dus ondanks ik een prachtig mooie G star jas hebt kan die nu niet meer gedragen worden. Hetzelfde model jas kom ik omdat ik voor de kleermaker op zoek ben naar een loper op marktplaats regelmatig tegen echter de jas wordt dan ook aangeboden met kapotte rits. Dus overnemen voor de loper heeft dan ook geen zin. Heel spijtig omdat ik nu in ee bijna nieuwe jas een geheel nieuwe rits moet laten zetten, en dat wordt nooit zo mooi als de origineel in gezette rits. Vindt het ook best opvallend dat er meerdere van deze jassen met hetzelfde probleem te maken hebben. En dat is voor een jas in een redelijke hoge prijsklasse toch niet wat je verwacht.

Is er iets bekend over een slechte serie ritsen bij het lange model G-star winterjas?

Wij vinden dat G-star RAW hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over G-star RAW?