Klacht G-star RAW: Schoenen

Tatianatheresia

Ik heb 3 weken geleden schoenen bij G-star online gekocht. Ik heb ze 3 weken met veel plezier gedragen alleen nu komt er al een scheur in de schoen. De schoenen kostten 169,95 euro. Een grote aankoop voor een student die dacht dat het goede schoenen zou zijn en een paar jaar zou kunnen dragen. Maar jammer en helaas is dat niet het geval. Ik heb de al klacht gemeld bij G-star en hun antwoord was dat ze de klacht niet kunnen accepteren omdat het niet aan de kwaliteit ligt maar aan het dragen van de schoen. Sorry maar wat doe je anders met schoenen? Dragen natuurlijk! Het is wel erg makkelijk om het zo af te handelen. Jammer dat jullie geen garantie of service bieden!! Dit is de derde paar schoenen die ik van star heb gekocht en nooit problemen gehad maar nu denk ik erover om niet meer kleding of schoenen bij jullie aan te schaffen omdat jullie geen service of garantie bieden.

Ik wil mijn geld terug of nieuwe paar schoen met garantie!

Wij vinden dat G-star RAW hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over G-star RAW?