Klacht G-star: Blauwe spijkerstof sloof geeft af op witte koksbuis

Geoffrey

Mijn blauwe spijkerstof sloof (Raw Utility Apron) geeft af op mij witte koksbuis (Raw Utility Slim Blazer) in de lijn van (ontworpen door) Sergio Herman. Ik heb hier melding van gemaakt, foto's voor opgestuurd en na ruim 2 maanden antwoord gekregen. Hiervoor heb ik zelf nog een paar keer contact moeten zoeken omdat ik niet door G-Star tussendoor op de hoogte werd gehouden. Het antwoord is teleurstellend en niet klantgericht: "Wij hebben nadat wij van onze merchandise afdeling te horen hebben gekregen dat wij helaas uw klacht niet verder in behandeling kunnen nemen aangezien het artikel een indigo washing heeft, waarbij het normaal is dat deze kleur kan afgeven".
Dien ik als klant te weten: a) wat indogo washing is en b) dat indigo washing kan afgeven? Waar kan ik dit vinden als in dit bij jullie aankoop? Ik heb aangegeven niet akkoord te gaan met jullie reactie en sindsdien hoor ik wederom niets meer.

Ik wil mijn geld terug aangezien het in mijn ogen een ondeugdelijk product is wat niet aan mijn wensen en verwachtingen voldoet maar ook niet aan een standaard minimale kwaliteit.

Wij vinden dat G-star hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!