Klacht G-star: Ruilen kan niet......?

Klachtnummer
# 46993
Gebruiker
Anonymous
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb online kledingstukken besteld, ik kreeg helaas een verkeerde maat opgestuurd.
Het label was anders dan die op het kledingstuk. Blijkbaar kan ik dit niet ruilen???
Nu moet ik 2/3 weken wachten op mijn geld als ik het zou brengen naar het postkantoor en moet ik mijn bestelling weer opnieuw plaatsen en nogmaals betalen??
Of het pakketje brengen naar een store, dan krijg ik m'n geld iets sneller?
Sorry, maar waarom kun je niet ruilen? Zo lang moeten wachten op je geld en weer bestellen??? Dat is toch echt niet handig en je moet het geld ook hebben..,.Het is tevens niet mijn fout dat ik het verkeerde krijg...
Ik ben ook slecht ter been en moet nu een ander op pad sturen naar de store....
Ook op Twitter krijg ik geen reactie....

De oplossing

Graag een reactie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat G-star hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties