Klacht G vd Veen Meubels & Interieur: Geen natuurlijke afloop van water in wasbak.

Ontevreden

Geen natuurlijke afloop van het water in onze wasbakken, deze zijn van betonlook en zijn te vlak gemaakt. ( Het water blijft in de bakken staan )
Na ieder gebruik moeten wij het water met een raamwisser naar de afvoer schuiven en alle hoeken nadrogen met een spons..dit is geen doen en kost teveel tijd. Tevens grote donkere plekken rondom het putje doordat de wasbakken niet goed zijn geimpregneerd, volgens Gerard [verwijderd] kan dit geen kwaad, maar wij willen dit niet.

Wij willen dat Gerard [verwijderd] de bakken in de hoeken ophoogt, zodat het water zijn natuurlijke weg vindt en dat hij de bakken opnieuw impregneerd met betonlook, zodat wij er nog jaren plezier van kunnen hebben.

Wij vinden dat G vd Veen Meubels & Interieur hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over G vd Veen Meubels & Interieur?