Klacht G2A : Dieven, scammers, oplichters

Frial x
5 reviews
1 ster: zeer slecht
Een minuut geleden bijgewerkt
Koop NIKS tenzij je je geld kwijt wil
Koop hier NIKS tenzij je graag je geld ziet verdwijnen. Ik heb een tijd lang g2a gebruikt zoals het hoorde, soms duurde het even voor ik de key had maar ik kreeg altijd een werkende. Tot voor kort. Sinds ik in zee ben gegaan met een verkoper die structureel slechte Keys verkoopt (al gebruikt), heb ik een horror ervaring met G2A.alle reviews hier kloppen, ze doen er echt ALLES aan het geld NIET terug te geven en als verkopers op hun site bekende fraudeurs en dieven zijn vertikken ze het die verkoper uit de lucht te halen. Ik hoef niet eens mijn geld terug zolang ik kan zien dat Keyzic is verwijderd van g2a. Letterlijk alle reviews van Keyzic gaan over keys die al gebruikt zijn en dat hij een scammer is dus ik snap niet echt zo goed waarom g2a het zo moeilijk maakt voor mij om mijn geld terug te krijgen. Ik heb aangifte bij de politie gedaan en ik heb de rol van g2a in mijn dispute óók meegenomen in het proces verbaal. Ik ben zelfs van plan om contact op te nemen met opgelicht en kassa. G2A is één grote scam die scammers beschermt op hun platform. Schandalig.

Geef mijn geld gewoon terug

Wij vinden dat G2A hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over G2A ?