Klacht G2A : geld niet terug na niet levering product

Klachtnummer
# 479360
Gebruiker
daani53
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Product betaald en besteld, maar kon uiteindelijk niet geleverd worden. Ik kreeg niet mijn geld terug, maar kreeg het geld teruggestort op een account . En om de zoveel tijd wordt er een 'inactivity fee' in rekening gebracht waardoor ik in de toekomst het volledige bedrag kwijt zal zijn.

De oplossing

De onverschuldigde betaling storneren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat G2A hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over G2A ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen