Klacht G4s: Amateuristisch werkwijze, etnisch profileren en taken buiten zijn taakomschrijving doen en de burge

Murat020

Surveillant ziet een auto staan op een openbare parkeerplaats en neemt geen polshoogte nog een officiële melding maar spreekt voorbij rijdende politie auto aan en zegt dat het een verdachte situatie was. Wij hebben desbetreffende surveillant ook eerder gezien en gesproken en duidelijk gezegd dat wij personen zijn die hier in de buurt werken en ook wonen. Ik zou graag willen weten waarom deze persoon het verdacht vond dat er 2 mensen in een auto zaten te praten ( we hebben er ongvr 2 uur gezeten en desbetreffende persoon is maar 1 keer langs gereden ). Ik vind het onprofessioneel en schendingen van mijn privacy, omdat ik niks verkeerd heb gedaan en geen van zijn objecten heb belemmerd. Ik zeg dit omdat ik ook werkzaam ben in de beveiliging en dit niet de manier is van werkzaam zijn als object beveiliging.

Data : donderdag 16-08-2018 omstreeks 04:00
Ter hoogte van : de nieuwe houthaven B.V. Nr8

Surveillant moet zijn taak omschrijving duidelijk begrijpen en juist uitvoeren en geen mensen etnisch profileren die niks verkeerd hebben gedaan en zich focussen op zijn objecten en niet op de openbare orde.

Wij vinden dat G4s hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over G4s?