Klacht G4s: Klacht verouderde apparatuur geleverd

Ramlal

G4S heeft eind 2012 camera systeem aan ons geleverd en geplaatst voor meer dan €4000,00 . Nu blijkt dat de camera niet geschikt is voor in de koelcel. Ook kunnen de beelden niet op afstand bekeken worden, terwijl dat een duidelijke afspraak was met de vertegenwoordiger die hier bij ons was langs geweest. Nu moesten wij nog een bedrag in termijnen betalen, tot nu toe alles betaald, op 500,00 na.
De klachten beginnen parten te spelen. De camera is defect en je kunt niet inloggen in je systeem via internet.

Er is getracht via de mail om tot oplossing te komen maar g4s wil hier niets van weten.Wij willen het restant direct contant voldoen als men de klachten komt verhelpen maar dat willen zij niet. Wij hebben tevens ook bevestigd gekregen van een monteur van g4s dat er oud apparatuur is geleverd, voor 4000,00.
Wij zijn niet tevreden hier over en willen dat er nieuw apparatuur geleverd wordt, en dat er een geschikte camera komt in de koeling , dat de beelden op mobiel te bekijken zijn.

Wij vinden dat G4s hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over G4s?