Klacht G4s: Onbeschofte gedrag en uitlokkende gedrag van medewerker.

Z

Bij het controlle (koffers) op 29 april om 08:30 uur werd ik door een medewerker van G4S in mijn oor gefluiterd met de woorden van : u bent best wel onbeschoft en voor ik het besefte wat er werd gezegd liep de dame direct door.
Hierop ging mijn dochter en mijn man naar de bewuste dame en waarom zij zo brutaal en zelf onbeschoft met reiziger om gaat.
Er kwam ook leiding gevende een oudere blonde dame en zei vroeg wat er aan de hand was en wij kwamen bijna niet door haar gebler heen... Ik zei nog wij hebben klacht en jij moet luisteren maar zij bleef maar doorbleren en uiteindelijk moest leiding haar tot bedaren brengen dat zij haat mond moest houden.
Haar antwoord is dat haar mening betrof!
Ik vroeg wat heeft mijn vrouw tegen u gezegd of wat heeft mijn vrouw gedaan dat jij haar aansoreekt dat zij onbeschoft is.
Voor onze vakantie begon zijn wij behoorlijk aangeslagen door deze actie.
Leiding gevende heeft haar exuces aangeboden maar het is haar schuld niet en betreffende dame heeft geen excuses of sorry gezegd.
Graag reactie hierop.
Naam van de medewerker: [naam verwijderd door moderator].
Mvg,
Fam.[naam verwijderd door moderator]

Wij vinden dat G4s hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over G4s?