Klacht G4s: Onterechte factuur omdat contract is opgezegd

Klachtnummer
# 157151
Gebruiker
Chris van Houten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 2015 heb per aangetekende brief mijn contract voor alarmeringsdiensten bij G4S opgezegd, ruim voor de afloopdatum van het contract. Ik heb vanzelfsprekend een kopie van het ontvangstbewijs van mijn aangetekende brief, getekend door een medewerker van G4S. Ondanks dat heeft G4S een factuur gestuurd voor te leveren diensten in 2016 en blijft aanmaningen sturen. Recentelijk ontving ik een ingebrekestelling en dreiging dat de vordering uit handen zal worden gegeven als ik niet binnen drie dagen betaal.

De oplossing

G4S stopt met mij lastigvallen, de administratie op orde brengt en excuses aanbiedt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat G4s hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over G4s?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen