Klacht Gaastra: Zeer slechte kwaliteit shirts

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 266658
Gebruiker
Johan Boersma
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben zeer ontevreden over de kwaliteit van Sneekweekshirts van Gaastra. Ik kom al diverse jaren bij de Sneekweek in Friesland. De laatste 5 jaar heb ik shirts gekocht die speciaal gemaakt worden/werden voor de Sneekweek. Het bedrag dat je hiervoor neer moet leggen is niet weinig. Voor dat bedrag mag je echt uitgaan van een goede kwaliteit. Inmiddels heb ik al een blauw shirt weg moeten doen. Was echt niet meer om aan te zien. Veel verkleuringen. Toentertijd ook klacht ingediend bij Gaastra zelf. Men wilde mij niet meer, hoe dan ook, ergens in tegemoetkomen omdat het inmiddels al een jaar geleden was dat ik het betreffende shirt had aangeschaft. Ik wist het overigens al binnen een jaar..... maar ik ben echt geen klager en heb dus met klagen te lang gewacht. Dat blauwe shirt heb ik direct weggegooid
Inmiddels weer een shirt (aanschaf augustus 2015) die er niet meer uitziet. (zie foto). Kan echt niet meer worden gedragen. Ik kan zeggen dat ik betreffende shirts echt niet bovenmatig veel heb gedragen.
Ook een licht groen Sneekweek shirt uit (augustus) 2016 zal op kort termijn lichte vlekken gaan vertonen ben ik bang. Is nu inmiddels al redelijk vaal. Zou je echt maar 1 jaar met een dergelijk shirt kunnen doen........?????
Ik hoop toch echt dat ik minimaal een antwoord krijg van Gaastra. De lol is er op deze wijze echt inmiddels wel af om Gaastra kleding aan te schaffen.

De oplossing

vervangend product

2 reacties

  1. Auteur
    Johan Boersma
    Datum
    Ik wacht nog steeds op een reactie van Gaastra..........!!!!!!!!!!!!
  2. Auteur
    Gaastra
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer [naam verwijderd door mediator],
    Vandaag 18-08-2017 heeft u van mij een antwoord ontvangen met suggestie voor de oplossing via uw email adres.
    Met vriendelijke groeten.
    [naam verwijderd door mediator]
    Customer service Gaastra

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johan Boersma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zelfs het hoofdkantoor neem zijn verantwoordelijkheid binnen hun eigen organisatie niet. Zij verwijzen mij naar de verkopende instantie...... (kasje naar de muur.....????). Een aankoopbewijs van een gekocht shirt na een jaar.......... Wie heeft dat nog voor een dergelijke aankoop? Nu moet ik toch naar de stand van Gaastra voor een mogelijke oplossing. De shirts meezeulen...!!!! Ik ben benieuwd wat het worden gaat.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Gaastra?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen