Klacht Gadero: Terugbetaling van mijn gelden/ herroeping

Klachtnummer
# 366676
Gebruiker
Joan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het ophalen en voor het eerst zien van de palen die ik online, dus op afstand, heb besteld op www.gadero.nl waren dit niet de palen die enigszins leken op de afbeelding op de website. Ik heb direct kenbaar gemaakt dat ik deze niet in ontvangst wil nemen, medewerkers lieten mij weten dat ik het geld terug kon krijgen of andere palen in ontvangst kon nemen, hier moest ik dan wel even op wachten. Ik zal worden teruggebeld, een belletje bleef uit waarop ik zelf contact heb opgenomen. De service afdeling gaf te kennen dat ik geen andere palen kon halen. Hierop heb ik schriftelijk de overeenkomst herroepen, doch blijft een reactie inhoudelijk op deze e-mail uit en volgt nog steeds geen terug betaling van de reeds betaalde gelden. Hetgeen ook voorgelegd aan de eigenaar, dhr. Henk Jan Bijmolt, maar ook daar wordt niet op gereageerd. Het is spijtig te vernemen dat een bedrijf die stelt de Europese markt te willen veroveren, niet het fatsoen heeft om inhoudelijk te reageren op brieven. Ik verzoek Gadero voor aanstaande vrijdag 24 mei 2019 mijn betaling aan mij terug te boeken.

De oplossing

Voor aanstaande vrijdag de reeds betaalde geld op mijn rekening terugboekt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gadero hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gadero?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen