Klacht GadgetCentral.nl: Niks geleverd en onbereikbaar

Jari

Op 16 april 2012 heb ik bij gadget central een stylus pen besteld. Dit heb ik gedaan met een voucher van SaveMyDay, waardoor ik alleen de verzendkosten hoefde te betalen. Bij het bestellen wordt aangegeven dat vanwege de actie het leveren langer kan duren (10-15 werkdagen). Tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Ik heb gadget central gebeld, maar wanneer je ook belt, standaard wordt het bandje afgespeeld dat ze het te druk hebben om de telefoon te beantwoorden. Ze verzoeken mij te mailen naar de klantenservice die doorgaans de mailtjes dezelfde dag behandeld. Het enige dat ik gekregen heb is een automatisch gegenereerd mailtje dat ze weinig capaciteit hebben en de mail zo snel mogelijk behandelen. Verder nog steeds niks van ze vernomen ook niet na meerdere mails. Er is echter wel tijd om een kritische post op hun facebookpagina te verwijderen. Dat een bestelling een keer mis gaat vind ik niet erg, maar dit bedrijf negeert de klant die daar vervolgens over klaagt.

Het product op korte termijn alsnog leveren of het terugstorten van de betaalde verzendkosten

Wij vinden dat GadgetCentral.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!