Klacht Gadgetmagazijn.nl: Niet leveren conform afspraak en ontwijkende antwoorden zonder oplossing

Klachtnummer
# 371032
Gebruiker
Gineke Wieland
Datum
0 reacties

Details

De klacht

artikel besteld 18 mei 2019, € 28,94 vooraf betaald.
Diverse mails gestuurd ivm niet ontvangen artikel.
Gevraagd om terugbetaling en weer betalen als artikel alsnog wordt geleverd.
Volgens track zit artikel al 3 weken in vliegtuig.
Reactie van Gadget, geduld, geduld en wij wensen U een fijne week.
Geen reactie op verzoek terugbetaling

De oplossing

betaalde bedrag terugbetalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gadgetmagazijn.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gadgetmagazijn.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen