Klacht Gadgetmagazijn.nl: Zeer consument onvriendelijk! Een niet nagekomen overeenkomst!

Klachtnummer
# 337249
Gebruiker
G.W. van Amsterdam-Bloemers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling gedaan op 11 november jl. Bevestiging gekregen en Idealbetaling gedaan. Geen bezorging gekregen. Discussie per email aangegaan. Zij hebben een Tracknummer en zeggen dat het geleverd is aan PostNl. Deze gebeld en zeggen mij dat het betreffende nummer onbekend is en daar niet geleverd is. Kortom pakket is zoek, ik vraag mijn geld terug....en zij zeggen jammer zoek het maar uit!

De oplossing

Ik wil restitutie van een niet ontvangen bestelling! Zij leveren niet...en pakket is zoek. Leggen nu probleem bij klant neer wat zeer scheef is....

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gadgetmagazijn.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gadgetmagazijn.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen