Opgelost door Gadgetred.nl: Bestelling wel betaald, niet geleverd. Geen reactie van het bedrijf.

sad Opgelost
PDV639

Ik heb op 3 mei 2020 een bestelling geplaatst en betaald met een verwachte levertijd van 2 weken en een bestelbevestiging gekregen. Op 26 mei (ruim na deze 2 weken) heb ik nog niks ontvangen en dus een email reply op mijn bestelbevestiging gestuurd naar het bedrijf (info@gadgetred.nl). Hier heb ik geen reactie op gekregen. Vervolgens heb ik op 4 juni via hun website een contact formulier ingevuld, een bevestiging gekregen van het invullen, maar nog steeds geen reactie.

Ik zou graag alsnog mijn bestelling willen ontvangen, of anders het aankoopbedrag terug krijgen.

Wij vinden dat Gadgetred.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

PDV639
Het bedrag is terugbetaald. Ik kreeg uit het niets een email dat de bestelling geannuleerd was, en een paar dagen later stond m'n geld weer op m'n rekening. Het lijkt erop dat het bedrijf failliet oid is, de website is al weken offline.

Ook een klacht indienen over Gadgetred.nl?