Opgelost door Gadgetred.nl: Bestelling wel betaald, niet geleverd. Geen reactie van het bedrijf.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 457993
Gebruiker
PDV639
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 3 mei 2020 een bestelling geplaatst en betaald met een verwachte levertijd van 2 weken en een bestelbevestiging gekregen. Op 26 mei (ruim na deze 2 weken) heb ik nog niks ontvangen en dus een email reply op mijn bestelbevestiging gestuurd naar het bedrijf (info@gadgetred.nl). Hier heb ik geen reactie op gekregen. Vervolgens heb ik op 4 juni via hun website een contact formulier ingevuld, een bevestiging gekregen van het invullen, maar nog steeds geen reactie.

De oplossing

Ik zou graag alsnog mijn bestelling willen ontvangen, of anders het aankoopbedrag terug krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gadgetred.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PDV639
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrag is terugbetaald. Ik kreeg uit het niets een email dat de bestelling geannuleerd was, en een paar dagen later stond m'n geld weer op m'n rekening. Het lijkt erop dat het bedrijf failliet oid is, de website is al weken offline.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Gadgetred.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen