Klacht Gadgetuniek.nl: Besteld en betaald, product na twee maanden NOG NIET ontvangen, klantenservice geef GEEN gehoor.

Klachtnummer
# 298956
Gebruiker
D.M
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Product besteld en betaald maar nog steeds niet ontvangen.
Op 11.02.2018 heb ik een email ontvangen van GadgetUniek met Bedankt voor uw aankoop. We verzenden uw bestelling zo snel mogelijk.
Het gaat om een Hydrofobe Keramische Beschermende Coating flesje met een vloeistof.
Op 19.02.2018 kreeg ik nog een email met Uw bestelling is op weg naar U en als ik wil kan ik via een link mijn bestelling volgen.
Als ik dat doe met mijn bestelling nr kan ik zien dat is On the way, en ze verwachten dat tussen 10.03.2018 en 25.03.2018 zal bij mij geleverd worden en met mijn juiste adres erbij.
Sorry for the delay staat erbij maar deze status is het zelfde als in begin Maart.
Geen verandering en dus ook Mijn product niet ontvangen.
Twee email naar klantenservice verzonden maar ik krijg geen antwoord op mijn email. Ik kan ze ook niet bellen, geen telefoonnummer bekend.
Dus ik weet niet hoe nu verder. Order nummer is #1876 .

De oplossing

Ik zou graag willen dat contact met mij word opgenomen en dat ik mijn bestelling spoedig ontvang want heeft erg lang geduurd vanaf 11.02 tot nu toe 03.04 is bijna twee maanden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gadgetuniek.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gadgetuniek.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen