Gadzilla is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Gadzilla: Externe hardeschijf besteld via bol.com foutief geprijsd ....................niet gekregen
Details
Klacht
Bij bol.com een A-Data 1 TB externe harde schijf besteld voor € 25,49 zou geleverd worden door gadzilla.eu.Nu hebben zij de bestelling geannuleerd omdat ze zelf het artikel verkeerd geprijsd hebben (moest nl € 135,46 zijn)
Nu is het volgens mij zo dat dat dan jammer is voor hun maar dat ik hem gewoon voor die prijs moet krijgen.
Heb hun erover gemaild maar krijg te horen dat ik begrip moet hebben voor de situatie en dat ze hem daar niet voor die prijs gaan leveren en dat hun de prijs bepalen.
Ze zijn niet van plan een dergelijk verlies te lijden.
Zij vinden dat het eventueel betaalde geld terug geven coulant genoeg is.
Heb Bol.com er ook over gemaild en gesproken maar die zegt er niks aan te kunnen doen omdat zij het artikel niet zelf verkopen, maar geven mij wel gelijk.
Gewenste oplossing
Het artikel voor het bedrag waar ik hem voor besteld heb gelverd krijgen.Heb van Bol.com hiervan een bevestiging gekregen toen ik hem daar bestelde .
Maakt mij echter niet uit wie hem gaat leveren voor dat bedrag.....gadzilla.eu of toch bol.com
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.