Klacht Gaggenau: Ondeskundig, niet juist bevoorraad en slecht geregeld

Klachtnummer
# 282913
Gebruiker
Fiorito
Datum
0 reacties

Details

De klacht

InbouwKoelkast met diepvries en ijsblokmaker. de ijsblokmaker is kapot.Drie maal een servicemonteur langs geweest : nr1.niet de juiste spullen bij zich,2 weken wachten, nr 2 ijsblok machine kan niet gemaakt worden,hij ontkoppelt deze zodat we de koelkast kunnen gebruiken. OK. Volgende dag 's ochtends hele keukenvloer nat diepvries ontdooid.Koelkast doet ook niks meer.Fijn !!!! weer 2 weken wachten zonder koelkastnu. Monteur nr. 3. ja wordt een dure reparatie 900 euro!!!!!! hadden we maar nooit gebeld hadden we tenminste nog ijskast en diepvries.
Tegelijkertijd waren twee gaspitten kapot. hiervoor zijn ze 4 keer geweest.
1. Onderdelen niet bij zich, 2.monteur kon het niet verhelpen, 3.monteur breekt iets af en heeft dat onderdeel niet bij , nummer 4 moet nog komen......

Aan de telefoon is iedereen vriendelijk maar ze zijn zo traag en wij hebben onze twijfels over de deskundigheid.

De oplossing

Vergoeding diepvriesproducten korting op de rekening vanwege de ergernis en het steeds regelen van iemand die thuis moet zijn .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gaggenau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gaggenau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen