Klacht Gaggenau: vrieskast vertoont een ernstig gebrek en de reparateurs lijken nu niet te weten wat ze moeten doen

# 472039
Gebruiker1539777556

Theo van Nood en ik hebben een peperdure vrieskast gekocht van Gaggenau. Op een gegeven moment stroomde er water uit het toestel. niet een klein straaltje, maar een fikse hoeveelheid. Gelukkig kwam mijn man toevallig thuis, die kon net op tijd vele emmers water opdweilen om grote schade te voorkomen. De reparateur liet weken op zich wachten, hij ging op internet studeren en zei dat hij niets kon doen. Toen moesten we weer weken lang wachten. Ze zijn op dit moment bezig maar lijken niet te weten wat ze moeten doen. Hij kan niet garanderen dat het niet weer gebeurt, zegt hij. Het is toch bizar dat zo'n bedrijf deze garanties niet kan geven? Het zit me vreselijk dwars. Ook de continue miscommunicatie of non-communicatie met Gaggenau. Kan ik niet bij Gaggenau een nieuwe vrieskast afdwingen? Overigens valt de reparatie wel onder garantie. de installatie van de vrieskast is trouwens ook door dezelfde reparateur gedaan. Ook dit ging met de nodige misverstanden gepaard.

Ik wil deze vrieskast waarvan de reparateur zegt dat de overstroming weer kan plaatsvinden niet houden. Ik wil een nieuwe vrieskast met nieuwe garantie.

Wij vinden dat Gaggenau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gaggenau?