Klacht Gall & Gall: Gall & Gall wil slijtersbon niet innemen op 29 september 2014 terwijl deze tot 1 oktober 2014geldig is

Klachtnummer
# 78059
Gebruiker
Heidi Vriez
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 29 december aankopen gedaan bij Gall & Gall in Twello
Ik wilde een slijtersbon van 10 euro inleveren,echter deze werd niet geaccepteerd.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Gall & Gall deze slijterbon inneemt en 10 euro vergoedt.
Er is ook 10 euro voor betaald.

1 reactie

  1. Auteur
    Gall & Gall
    Datum
    Wat vervelend om te horen! Mocht u de nationale slijtersbonnen nog in uw bezit hebben, wilt u dan svp contact opnemen met de klantenservice van Gall & Gall (telnr. 075-6594200), zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden.

Ook een klacht indienen over Gall & Gall?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen