Opgelost door Gall & Gall: Geen geautomatiseerde mail sturen dat de bestelling onderweg is en de klant tegoedbon bieden.

content Opgelost
Harry

Producten niet leverbaar tijdens actieweken “ tweede halve prijs”.De dag na afloop van de actieweken gelijk wel weer.....Na bestelling online gelijk het bericht “ uw bestelling is onderweg”...nadien blijkt het niet leverbaar Geld retour, maar geen optie voor een tegoed bon ...hoewel het product dus gelijk na afloop van de actieweken leverbaar is

Proces bevestiging bestelling herzien en optie tegoed bon invoeren,als bekend is dat het product de week erop weer leverbaar is

Gall & Gall
    Geachte heer, mevrouw Homan,

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice van Gall & Gall, hieronder vind u de contactgegevens:
    E-mail
    info@gall.nl
    Reactietijd binnen 3 werkdagen
    Zorg ervoor dat je zo veel mogelijk relevante informatie meestuurt. (de streepjescode van het product, je kaartnummer van je Gall & Gall klantenkaart of ordernummer van je bestelling)
    Facebook
    facebook.com/Gall
    8:00 tot 17:00 uur
    Twitter
    twitter.com/Gall
    8:00 tot 17:00 uur
    Telefoon
    088-6594200
    Vanwege drukte door COVID-19 is de wachttijd langer dan je gewend bent, alvast dank voor uw begrip.
    9:00 tot 18:00 uur

Harry
Het alsnog leveren van de bestelde wijnen Tegen de reguliere prijs,met daarbij geleverd een digitale tegoedbon.Waardoor ze alsnog geleverd worden voor de actie prijs. Een op zichzelf welwillende oplossing.Echter,zal ik er geen gebruik van maken omdat bij het online bestellen bij een bedrag van onder de 50 euro er een vergoeding van 7,95 voor afhalen in de winkel wordt gevraagd.

Ook een klacht indienen over Gall & Gall?