Klacht Gall & Gall: In de Gall&Gallwinkel was niemand thuis

Klachtnummer
# 342369
Gebruiker
C. Anema
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 19 december heb ik bij Gall&Gall een bestelling geplaatst (ordernr 1839853). Ik zou deze bestelling 20 december kunnen ophalen bij de Gall&Gallwinkel in Breukelen. Voor de helft van de bestelling lukte dat ook. In de volgende dagen kreeg ik tot vier keer een mail dat de andere helft inmiddels ook was bezorgd maar dat ik niet thuis was. Op mijn klacht kreeg ik een automatisch aangemaakt mailtje dat ik begrip moest hebben i.v.m. de drukte voor de feestdagen. Tot ik tenslotte eindelijk op 24 december bericht kreeg dat de bestelling was afgeleverd; het was toen echter al 5 uur ’s middags, dus geen tijd meer om nog naar Breukelen te rijden en de bestelling op te halen. De bestelling is dus 5 (!) dagen onderweg en kwam zodoende te laat voor de kerstdagen, waar het voor bedoeld was.
Ik vind dit geen manier van doen en u hebt zich er met uw mailtje wel heel gemakkelijk van afgemaakt.

De oplossing

Excuses en een goede fles wijn

1 reactie

  1. Auteur
    Gall & Gall
    Datum
    Beste Klant,
    We betreuren dit ten zeerste en bieden onze excuses aan dat dit zo gelopen is. We zouden graag in contact met u willen komen om dit zo goed mogelijk op te lossen.
    Met vriendelijke groeten,
    Mirjam Goezinne

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Gall & Gall?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen