Klacht Gall & Gall: Ingekorte actieperiode

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 350682
Gebruiker
PA Heijden
Datum
1 reactie

Details

De klacht

G&G heeft een aanbieding voor een bepaalde wijn voor wijnkaarthouders in de periode van 4 t/m 17 februari 2019. Op 7 februari is de wijn nog niet te leveren en de vestiging kan geen informatie geven. E-mail aan G&G hoofdkantoor gestuurd op 7 februari Mevrouw Nieuweboer. Wijn is uiteindelijk op 14 februari te leveren. Er resteren dan nog vier dagen van de 14 dagen actie. G&G mevrouw Nieuweboer reageert nergens meer op. Je moet als kaarthouder natuurlijk wel je plaats weten.

De oplossing

Zal wel niets meer aan te doen zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Gall & Gall
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Gall & Gall heeft een afdeling klantenservice, deze is te bereiken via onze site www.gall.nl. Klant kan een contactformulier invullen of bellen via 088-6594200. Als de klant dit heeft gedaan, vertrouwen we erop dat de klantenservice dit juist zal gaan afhandelen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PA Heijden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dooddoener en herhaling van wat al gezegd is. Geen excuses Kern van de zaak (slechts vier dagen in de aanbieding i.p.v. 14) blijft onbesproken. Suggestie om per internet te bestellen. Doch ook via internet was de wijn niet te beschikking.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Gall & Gall?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen