Klacht Gall & Gall: Ingekorte actieperiode

content Niet opgelost
PA Heijden

G&G heeft een aanbieding voor een bepaalde wijn voor wijnkaarthouders in de periode van 4 t/m 17 februari 2019. Op 7 februari is de wijn nog niet te leveren en de vestiging kan geen informatie geven. E-mail aan G&G hoofdkantoor gestuurd op 7 februari Mevrouw Nieuweboer. Wijn is uiteindelijk op 14 februari te leveren. Er resteren dan nog vier dagen van de 14 dagen actie. G&G mevrouw Nieuweboer reageert nergens meer op. Je moet als kaarthouder natuurlijk wel je plaats weten.

Zal wel niets meer aan te doen zijn.

Gall & Gall
    Gall & Gall heeft een afdeling klantenservice, deze is te bereiken via onze site www.gall.nl. Klant kan een contactformulier invullen of bellen via 088-6594200. Als de klant dit heeft gedaan, vertrouwen we erop dat de klantenservice dit juist zal gaan afhandelen.

PA Heijden
Dooddoener en herhaling van wat al gezegd is. Geen excuses Kern van de zaak (slechts vier dagen in de aanbieding i.p.v. 14) blijft onbesproken. Suggestie om per internet te bestellen. Doch ook via internet was de wijn niet te beschikking.

Ook een klacht indienen over Gall & Gall?