Klacht Gall & Gall: Je bestelling krijg je gewoon niet.

Klachtnummer
# 379476
Gebruiker
Esteur
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Van de 3 bestellingen:
1 = oke
2 = verkeerd bezorg adres, geen mail van ontvangst.
3 = niet bezorgd. Bezorger heeft gezegd dat ik niet thuis was. Terwijl ik speciaal hiervoor thuis ben gebleven en nog geen seconde weg bij de bel ben geweest.

Kortom: Waardeloos
Bestelling geannuleerd en bestel daar niets meer !!

De oplossing

De bestelling morgen voor 12.00 ontvangen.
En 25% korting.

1 reactie

  1. Auteur
    Gall & Gall
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij vinden dit heel erg vervelend dat dit gebeurt is, maar zou u hierover contact willen opnemen met de klantenservice van Gall & Gall. Zij kunnen dit voor u gaan afhandelen en zijn hiervoor . Telnr is 088-6594200.

Ook een klacht indienen over Gall & Gall?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen