Opgelost door Gall & Gall: Onverdiend Onbehoorlijk gedrag van het kennelijk invallend personeel!

content Opgelost
D.T. Schuurman Volker

Ben een oude klant van deze winkel en ook een goede en op goede voet met Dave en Nicolien die helaas is ziek geworden.
Zojuist belde ik om na te trekken wat gebeurd was met een bestelling die ik gisteren had gedaan. Dit omdat Dave er toen niet was. Kreeg een zeer onbeleefd iemand aan de lijn en zijn antwoorden aan mij werden begeleid door hysterisch vrouwelijk gelach! Toen ik zei dat ik daar niet van gediend was werd ik nog veel onbehoorlijker geantwoord en werd opgehangen!
Zo verlies je klanten!

Excuses aanbieden is het minste!

Gall & Gall
    Geachte heer, mevrouw Schurman-Volker,

Onze excuses voor dit voorval. We hebben uw klant gemeld aan de vervangend Operationeel Manager (ivm vakantie OM) van deze Gall & Gall winkel. Zij zal dit met de winkel gaan opnemen en met u contact gaan opnemen.

D.T. Schuurman Volker
Gall en Gall heeft excuses aangeboden voor het gedrag van de medewerker. Deden dit op een acceptabele vriendelijke manier! Heb zelf benadrukt dat de klacht slechts een invaller betrof en niet het permanente personeel op de Hogenhoucklaan, waarmee ik een goede verhouding heb!

Ook een klacht indienen over Gall & Gall?