Klacht Gall & Gall: Schandalige behandeling

NiksNoppesNada85

Ik heb op 2 september een bestelling gedaan van een dure partij aan flessen wijn.
Deze is blijkbaar geleverd aan iemand, maar niet aan de persoon voor wie het bedoeld is. Nu ben ik 2 maanden bezig om een reactie te krijgen. De enige reactie die ik heb gehad is dat het op de juridische afdeling ligt. Ik heb tevens een aangetekende brief met ontbinding van de koopovereenkomst verstuurd en ook daar nog geen reactie op gehad. We zijn nu 2 maanden verder, het is toch schandalig dat dit zo lang moet duren en helemaal omdat ze juridisch geen gelijk hebben. Dit word bepaald in de wet koop op afstand. Maar omdat ze zo groot zijn hebben ze alle tijd om het te rekken en word je als kleine consument zo weg gezet.

Ik zou graag willen dat ze de wet volgen, en dat ze mij het aankoop bedrag terug overmaken. Tevens een excuses voor de gang van zaken.

Gall & Gall
    Geachte heer, mevrouw Kok,

U heeft de zaak neergelegd bij de klantenservice van Gall & Gall. U kunt het beste met hen contact opnemen over deze kwestie.

NiksNoppesNada85
Er word niks aangeboden, er staat dat ik het bij de klantenservice heb neergelegd en dat ik bij hun moet zijn. Dus is er nog steeds geen reactie en word er niet serieus naar gekeken. Het ligt al 2 maanden op hun juridische afdeling. Verder is er totaal geen communicatie en word er geen oplossing aangedragen.

Ook een klacht indienen over Gall & Gall?