Opgelost door Gall & Gall: Verpakking fles whiskey ondeugdelijk Gall en Gall

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 140861
Gebruiker
sabinegeert
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Vrijdag een fles whiskey bij Gall en Gall gekocht die op 5 december cadeau zou worden gedaan. Het is/was een fles whiskey in een ronde kartonnen box. Het betrof een Highland Queen Majesty van 16 jaar oud.

Vandaag wilde ik de box met fles verplaatsen en pakte deze aan de buitenkant vast. De fles kwam dwars door de bodem van de verpakking heen, miste op een haar na mijn zoon van 1 jaar en spatte uit elkaar op de grond. Gelukkig werd ook dit keer mijn zoon niet geraakt.

Gevolg was wel dat we een uur bezig zijn geweest met het opruimen van de troep en de fles verloren is gegaan (en dan hebben we het maar niet over de schrik).

Erg vreemd dat een box waarin de fles verpakt is, klaarblijkelijk niet geschikt is voor het doel waar deze voor bestemd is.

Tenslotte: behalve bellen met Gall & Gall is er geen contact mogelijk. Het contactformulier werkt niet echt, of beter gezegd: echt niet.

De oplossing

De oplossing is ons inziens: vervanging van de fles whisky, kortom, gewoon een vervangend exemplaar zodat we deze alsnog kunnen weggeven. Daarnaast zou het misschien niet onaardig zijn om nog een fles 47 of iets dergelijks bij te leveren voor de troep die we van de kapotte fles hebben gehad. En Gall & Gall: zorg voor een goed contactformulier of e-mailadres waarmee klanten jullie rechtstreeks kunnen benaderen.

5 reacties

  1. Auteur
    Gall & Gall
    Datum
    Beste Geert-Jan,

    Wat vervelend om te horen! Dat is uiteraard niet zoals het hoort te zijn. Wilt u ons uw adresgegevens sturen, zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden.

    Bedankt voor uw tip over het contactformulier op www.gall.nl, wij zijn ook van mening dat dit niet optimaal werkt en zijn van plan dit te verbeteren.

    Met vriendelijke groet,

    Gall & Gall BV
  2. Auteur
    sabinegeert
    Datum
    Allereerst hartelijk dank voor de reactie, wordt gewaardeerd! Ons adres is Kievitstraat 8, 3435EC NIEUWEGEIN.
  3. Auteur
    sabinegeert
    Datum
    Het begint nu toch wel een langdurige kwestie te worden. Klacht dateert al van 29-11. Na 15 dagen de eerste reactie en nu weer een week stilte. De volgende keer stuur ik Gall & Gall een formele aansprakelijkheidsstelling. Het lijkt me een keer tijd worden voor een oplossing vanuit Gall & Gall en dat mag na ruim 3 weken toch een beste oplossing zijn lijkt ons.
  4. Auteur
    Gall & Gall
    Datum
    Excuses voor de late reaktie, meneer ontvangt een attentie van ons. Deze wordt vandaag 23 december verstuurd.
  5. Auteur
    sabinegeert
    Datum
    Het duurde even maar complimenten hoe Gall & Gall dit heeft opgelost. Excuusbrief en een vergoeding voor de schrik. Niets op aan te merken. Wij blijven zeker klant bij Gall & Gall!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sabinegeert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Gall & Gall?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen