Klacht Gall & Gall: Verzilveren slijtersbonnen niet mogelijk

Klachtnummer
# 107761
Gebruiker
FS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kon de slijtersbonnen welke gekocht waren bij Gall & Gall Lisse niet inleveren.
Werd verwezen naar de website. Deze is echter niet meer in werking.
Er staat geen geldigheidsdatum op de bonnen en zijn dus geldig.

De oplossing

Inwisselen van de bonnen voor drank.

1 reactie

  1. Auteur
    Gall & Gall
    Datum
    Wat vervelend om te horen! Mocht u de nationale slijtersbonnen nog in uw bezit hebben, wilt u dan svp contact opnemen met de klantenservice van Gall & Gall (telnr. 075-6594200), zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden.

Ook een klacht indienen over Gall & Gall?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen