Klacht Gall & Gall: Weigeren verkoop aan een meerderjarige zeer beleefde en bekende klant

RRomijn

Ik heb een klacht over de Gall&Gall in Burgh-Haamstede. Zojuist wilde mijn man een fles wodka kopen, gemakshalve gaf hij deze fles aan mijn minderjarige broertje. Dom natuurlijk. Vervolgens mocht mijn man de fles wodka niet meer kopen, ook niet nadat hij had uitgelegd dat het gewoon gemakzucht was en niet slim. Ik ben vervolgd maar de slijterij gegaan, mijn broertje stond nog buiten en direct werd mij duidelijk gemaakt dat ook ik geen alcohol mocht kopen vanwege ‘de situatie’? Ik heb uitgelegd dat mijn man arts is en ik jurist, dat we echt geen minderjarige alcohol geven. We komen regelmatig voor een flesje wijn, de verkoopster kent ons. Ik vind het ronduit onbeschoft om op deze manier klanten te behandelen. Vandaar dat ik een klacht wil indienen tegen deze verkoopster.

Excuses van de verkoopster en een gesprek met de manager van de AH en de Gall&Gall

Ook een klacht indienen over Gall & Gall?