Klacht Game-shopper.nl: Flash kaart niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 85447
Gebruiker
Richard
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik hebben 17 november een Flash kaart voor in de 3DS besteld en ook meteen betaald, en heb nog steeds niets ontvangen!
Daarna heb ik op 19 en 21`november een mail naar game-shopper gestuurd, maar verder niets meer van game-shopper vernomen.

De oplossing

Graag wil ik de flash kaart alsnog ontvangen en daarnaast in ieder geval een antwoord op mijn mailtjes. Indien het product niet voor 5 december 2014 geleverd kan worden, wil dat ook horen en mijn geld TERUG

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Game-shopper.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Richard
    Datum
    wel telefonisch contact gehad maar nog niets ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Richard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Game-shopper.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen