Klacht Game-shopper.nl: Geen terugbetaling na annulering bestelling (vanwege niet geleverde goederen)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 79052
Gebruiker
Joop
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 31 juli heb ik een bestelling geplaatst (order nr 14-000366). Nadat op 1 september de produkten nog steeds niet geleverd werden heb ik de verkoper gebeld en afgesproken de order te annuleren (wat mag volgens hun algemene voorwaarden). Volgens diezelfde algemene voorwaarden moet het bedrag na 30 dagen worden teruggestort wordt tot op heden (6 oktober) nog steeds niet is gebeurd ondanks verschillende mails hierover. De verkoper reageert niet op emails.

De oplossing

Terugbetaling van het orderbedrag (Eur 95,90)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Game-shopper.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Joop
    Datum
    Eigenaar van de website heeft meerdere malen bij telefonisch contact aangegeven het geld over te maken maar dat is tot op heden niet gebeurd. NietS bestellen bij deze website is mijn advies

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joop
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Game-shopper.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen