Klacht Game-shopper.nl: Opgelicht. En niet de enige.

TMBarendse

Ruim 2 maanden geleden product besteld. Na een week niet binnen gekregen terwijl beloofd wordt na twee dagen. Elke week gebeld. Eerst wordt steeds gezegd dat het product niet leverbaar is (waarom bied je het dan aan?) maar wordt een alternatief aangeboden dat zogenaamd direct opgestuurd wordt. Wij ontvangen niets. Elke paar dagen bellen we, en meneer heeft steeds een ander excuus. Dan is het niet leverbaar, dan heeft hij het al opgestuurd en zou het kwijt zijn, vervolgens is hij het vergeten. Twee weken geleden gebeld en gezegd dat ik graag het product binnen drie dagen ontvang, anders onderneem ik gerechtelijke stappen. Week later nog niets, wordt direct opgestuurd, wederom tot op heden nog niets ontvangen. Internet staat vol met anderen die door deze man worden opgelicht, KvK nummer is nep, ik begrijp niet dat deze site mag bestaan.

Product zo snel mogelijk in huis, of geld terug op onze rekening. Meneer heeft een week de tijd, anders stap ik naar de politie.
Ook wil ik dat de site uit de lucht wordt gehaald en dat de beste man wordt opgepakt voor zijn oplichtpraktijken. Honderden mensen zijn al de dupe geworden van zijn egoïstische gedrag, dit kan echt niet meer! Hoe kan zo iemand hier ongestraft mee weg komen? Ik hoop echt dat hier iets aan gedaan wordt zodat hij niemand meer kan oplichten.

Game-shopper.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Game-shopper.nl?