Klacht Game-shopper.nl: R4i Gold kaart niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 97993
Gebruiker
Be
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 1 februari 2015 heb ik een bestelling (ordernummer 15-000038) gedaan van een R4i Gold kaart. Direct betaald met iDeal. Volgens de website zou de levering binnen 1 dag worden uitgevoerd. Nu na ruim twee weken heb ik nog steeds niet ontvangen. Na een week per e-mail verzocht om de bestelling als nog in orde te maken. Hier op heb ik geen enkele reactie ontvangen.

De oplossing

Alsnog bestelde product leveren. Zo niet, dan bestelling annuleren en geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Game-shopper.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

4 reacties

  1. Auteur
    Be
    Datum
    Op 17 februari een e-mail gestuurd naar info@game-shopper.nl met vraag waarom er nog niet geleverd is. Geen reactie mogen ontvangen. Vandaan opnieuw een e-mail gestuurd.
  2. Auteur
    Be
    Datum
    Wettelijke termijn van levering van 30 dagen is inmiddels verstreken. Nog steeds geen enkele reactie ontvangen van de verkoper. Ik ga de koop ontbinden en mijn geld terugvragen d.m.v. het versturen van een officiële brief.
  3. Auteur
    Be
    Datum
    Op mijn verzoek tot annulering heb ik nog geen reactie gekregen. Vandaag nogmaals per e-mail gevraagd wanneer het verschuldigde bedrag wordt teruggestort.
  4. Auteur
    Be
    Datum
    Geen enkele reactie ontvangen van game-shopper. Ook op mijn verzoek op het terugstorten van het aankoopbedrag kwam geen reactie. Inmiddels aangifte gedaan bij de politie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Be
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Game-shopper.nl?