Klacht Game-shopper.nl: R4i Gold kaart niet geleverd

Be

Op 1 februari 2015 heb ik een bestelling (ordernummer 15-000038) gedaan van een R4i Gold kaart. Direct betaald met iDeal. Volgens de website zou de levering binnen 1 dag worden uitgevoerd. Nu na ruim twee weken heb ik nog steeds niet ontvangen. Na een week per e-mail verzocht om de bestelling als nog in orde te maken. Hier op heb ik geen enkele reactie ontvangen.

Alsnog bestelde product leveren. Zo niet, dan bestelling annuleren en geld terugstorten.

Game-shopper.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Be
    Op 17 februari een e-mail gestuurd naar info@game-shopper.nl met vraag waarom er nog niet geleverd is. Geen reactie mogen ontvangen. Vandaan opnieuw een e-mail gestuurd.
    Be
    Wettelijke termijn van levering van 30 dagen is inmiddels verstreken. Nog steeds geen enkele reactie ontvangen van de verkoper. Ik ga de koop ontbinden en mijn geld terugvragen d.m.v. het versturen van een officiële brief.
    Be
    Op mijn verzoek tot annulering heb ik nog geen reactie gekregen. Vandaag nogmaals per e-mail gevraagd wanneer het verschuldigde bedrag wordt teruggestort.
    Be
    Geen enkele reactie ontvangen van game-shopper. Ook op mijn verzoek op het terugstorten van het aankoopbedrag kwam geen reactie. Inmiddels aangifte gedaan bij de politie.

Be

Ook een klacht indienen over Game-shopper.nl?