Opgelost door Game-shopper.nl: Wel besteld, niet ontvangen

Peter

Via website van game-shopper een R4i dual core kaart besteld en niet ontvangen.
Op vrijdag 24 juli jl bericht ontvangen dat deze met de post is verstuurd. Vandaag, 29 juli nog steeds niet ontvangen. Op emails reageert men niet. Daarbij komt ook dat hij op het briefpapier van Game-shopper geen telefoonnummer vermeldt, maar wel het KvK nummer van een ander bedrijf dat hij heeft: I-repair.
Via een speurtocht de eigenaar en telefoonnummer op gespoord. Vandaag via de telefoon contact gehad en toen ik vroeg of ik met Game-shopper sprak, schrok hij, maar gaf aan dat ik goed zat. Toen ik vroeg waar mijn bestelling bleef, kwam hij ook met smoesjes waarom de levering langer duurt. Hij geeft de pakketbezorgers de schuld, omdat ze gestaakt hebben. Maar mijn bestelling is verstuurd met briefpost.
Als de bestelling er a.s. maandag (3 aug) er nog niet is zou hij het geld terug storten. Jaja.
Ik heb hem tot morgen gegeven en anders volgt er aangifte wegens oplichting.

Bestelling zo snel mogelijk leveren of geld terug. Bij geen reactie volgt aangifte wegens oplichting.
Zowel zakelijke als prive adresgegevens van deze man zijn in mijn bezit.

Game-shopper.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Peter
    Vandaag per post mijn bestelling gekregen. Gezien zijn reactie aan de telefoon, denk ik dat hij geschrokken is dat ik hem heb weten te traceren.
    Neem geen genoegen met smoesjes, maar wees naar hem duidelijk en stel deadlines.
    Peter
    Nadat ik het bedrijf telefonisch heb geconfronteerd met hun slechte service en gebruik van verkeerd KvK nummer op de factuur, ging de levering wel sneller. Helaas reageert men niet op de email.

Peter

Ook een klacht indienen over Game-shopper.nl?